حضرت عمر واقعات
Spread the love
Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

حضرت عمر فاروق کے واقعات اور شخصیت:

حضرت عمر فاروق کے  واقعات:  حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی زندگی میں انصاف کا ایک بہت اہم مقام تھا۔ انہوں نے اپنے عدل و انصاف کے اصولوں پر قائم رہتے ہوئے معاشرت کو بہتر بنانے کی کوشش کی۔ ان کی انصاف پسندی کی وجہ سے لوگ انہیں بہت پسند کرتے اور انکے لیے احترام کا خاص مقام تھا۔

حضرت عمر کے دور میں عدل و انصاف کی مثالیں قائم کی گئیں۔ انہوں نے انصاف کے ساتھ ہر شخص کی مدد کی اور معاشرت میں بہتری کے لئے محنت کی۔ ان کی حکومت میں فیصلے ہمیشہ انصاف کے مبنی ہوتے تھے اور کبھی بھی کسی طاقتور یا غنی کے خلاف نہیں تھے۔

حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی انصاف پسندی کا اثر زندگی کے مختلف شعبوں میں نمایاں تھا۔ ان کی حکومت میں عدلیہ کو بہتر بنایا گیا اور معاشرتی امور میں انصاف کی روشنی میں بہتری لائی گئی۔

حضرت عمر فاروق کے واقعات اور مشہور احادیث :

حضرت عمر فاروقؓ کے ایسے ١٠٠مشہور واقعات اور صحیح اسناد سے روایات جو انکے بارے مشہور ہیں۔ اور ائمہ حدیث اور سلف و صالحین نے انکو بیان کیا اور یہ عمومی طور پر حضرت عمر فاروق کے واقعات کے حوالے سے مشہور  و معروف ہیں۔

حضرت عمر فاروقؓ کے بارے نبی اکرمﷺ کے مشہور فرمان

  • میرے بعد کوئی نبی ہوتا تو عمرؓ ہوتا 

  • اللہ نے حق کو عمر کی زبان میں رکھا ہے

  • حضرت عمر کو دیکھ کر شیطان رستہ بدل لیتا ہے۔

  • حضرت عمر فاروق کے لیے نبی اکرمﷺ نے خاص طور پر دعا مانگی اسلام میں داخل ہونے کے لیے۔

  • حضرت عمرؓ دین میں غیرت کے حوالے سے تمام صحابہ پر مقدم ہیں

  • حضرت عمر کی یہ کرامت مشہور ہے کہ جب صحابی جاریہ ان سے ہزاروں میل دور جنگ میں تھے تو حضرت عمر نے منبر رسولﷺ پر کھڑے ہوئے مدینہ سے ہی انکی مدد کی اور انکو پہاڑ کی اوٹ لینے کا فرمایا۔

حضرت عمر کا دور اسلام تاریخی دور تھا۔

حضرت عمرؓ کی خلافت خلفائے راشدین میں سب سے زیادہ کامیاب حکومت تھی۔ کہ جس میں کسی فتنے کو سر اٹھانے کی جرت نہ ہو سکی۔  بلکہ پوری امت محمدی حضرت عمر فاروقؓ کے جھنڈے تلے متفق تھی۔  اور مسلمان دیگر ممالک کو فتح کرنے کرنے میں مصروف عمل رہے۔ اور جہاد اسلام کا بول بالا رہا۔ 

حضرت عمر فاروق کے مشہور واقعات پر کتاب

حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے 100کے قصے کتاب "مئة قصة من حياة عمر رضي الله عنه” کا سلیس اردو ترجمہ ہے۔ یہ کتاب شیخ محمد صدیق المنشاوی کی تصنیف ہے جس میں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے زندگی کے اہم واقعات، قصے اور سیرتی واقعات بیان کیے گئے ہیں۔ اس کتاب میں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی زندگی کے ان مختلف حالات کو پیش کر کے انسانی زندگی کے مختلف پہلوؤں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔

فاضل مصنف نے اس کتاب میں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے ان دلچسپ سو قصوں اور واقعات کو باحوالہ جمع کیا ہے جس سے انسانی زندگی کے مختلف شعبوں میں راہنمائی ملتی ہے۔ اس کتاب میں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی عدلیہ، سختی، انصاف، تواضع، محبت، اخلاقی اصول، انسانی حقوق کی پیروی، ان کے دنیاوی اور دینی فیصلے، ان کی حکومتیں، اور ان کی نیکیوں کی کئی مثالیں بیان کی گئی ہیں۔ اس کتاب کو پڑھ کر انسان کو ایک نیک، معاشرتی، اور اخلاقی زندگی گزارنے کے لئے رہنمائی ملتی ہے۔

حضرت عمر فاروق کے ۱۰۰ قصے درج ذیل کتاب کو اس پر کلک کر کے آن لائن مطالعہ کریں یا ڈاونلوڈ کریں:

عمر فاروق کے واقعات

 

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے